Header Ads

Breaking

Tuesday, December 22, 2020

(10 Gambar) "Musim-musim C0VID-19 ni bertaubatlah" - netizen kurang senang dengan penampilan terlajak berani Nora Danish semasa bercuti di Pulau Langkawi

 


Selepas kerajaan menamatkan PKPB tempoh hari, ramai rakyat Malaysia mengambil peluang itu untuk pulang ke kampung untuk berjumpa dengan keluarga. Ada juga yang mengambil kesempatan ini untuk bercuti bersama keluarga.


Nora Danish adalah salah seorang yang memanfaatkan peluang itu, beberapa hari lepas Nora Danish dilihat berkongsi momen semasa bercuti di Langkawi dengan rakan-rakan di Langkawi.Namun, ramai yang kurang senang dengan penampilan pelakon itu yang dilihat agak sksi. 

Paling menjadi bualan, gambar memaparkan Nora memakai gaun warna pink paras lutut yang mendedahkan kulitnya yang putih melepak.


Dapat dilihat majoriti netizen membanjiri ruangan komen Instagram pelakon tersebut serta mengec4m cara pemakaiannya yang tidak sesuai dengan statusnya sebagai ibu anak dua.








Kata netizen lagi, dengan keadaan dunia sekarang berdepan pandemik C0vid-19 sepatutnya lebih mendekatkan diri kepada Allah. Ujar netizen lagi, Nora sememangnya cantik, namun lebih cantik jika berpakaian menutup aurat.



Dalam ada itu, ada yang mengaitkan pemakaiannya dengan video khatam Al-Quran yang dimuat naik olehnya dimana Nora menitiskan air mata kerana berjaya khatam pada 10 malam terakhir pada Ramadan lalu.


Meskipun pelbagai kata-kata negatif dan kecman diterima, seperti biasa Nora enggan ambil pusing dengan apa yang diperkatakan netizen.



 

SUMBER  CARI FORUM via rotikaya

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.