Header Ads

Breaking

Thursday, January 7, 2021

"Duduk Bawah Asyik Kena Pijak Macam Tak Ada Harga Diri, Kita Kena Upgrade Baru Orang Hargai" - Wani Comel Jumpa David Teo Untuk Casting, Jadi Pelakon?

 


Wani atau lebih dikenali wani chomel sebelum ini menarik perhatian netizen apabila bersuara isu tuntutan pembayaran yang dibuat ke atas Aliff Syukri selepas mendakwa dirinya dianiaya.


Tidak mahu lagi dihantui oleh kontroversi yang lalu, wanita yang mengalami masalah berat badan, Wani Comel kini mencuba nasib untuk menjadi seorang pelakon pula.

Wani atau nama sebenarnya, Nurul Airawani Nazira Ibrahim, 23, dilihat menghadiri satu sesi uji bakat lakonan di sebuah syarikat produksi, Metrowealth.



"Kita ni daripada duduk bawah asyik kena pijak, kita kene upgrade. Kita datang sini untuk casting. Tak apalah, mana tahu ada rezeki.

"Daripada orang pijak-pijak kita buat kita macam tak ada harga diri, baik kita datang sini, baru orang hargai kita," katanya menerusi satu hantaran yang dimuat naik di Instagram miliknya.

Bahkan, sesi uji bakat itu juga turut disertai bekas pembantu peribadi Datuk Seri Aliff Syukri yang dikenali sebagai Kak Mel yang sebelum ini pernah mencuri tumpuan umum selepas mendakwa dirinya dibuang kerja.

Berikut adalah respon netizen berkenaan perkembangan terbaru Wani Chomel ini.





Sementara itu, dalam satu hantaran berasingan, pemilik produksi tersebut, David Teo turut mengalu-alukan kedatangan Wani.

"Semoga kita dapat bekerjasama untuk berikan watak-watak yang istimewa untuk awak. Kita akan cari watak komedi untuk Wani," katanya.

Pada masa sama, Wani turut menjelaskan dia tidak kisah dengan watak yang akan diberikan kepadanya.

"Ikutlah (watak) apapun, janji jangan jadi pencacai sudah," katanya.

Dipetik dari gempak

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.