Ticker

6/recent/ticker-posts

Akibat terlalu berdikari, ramai wanita zaman sekarang masih single

Akibat terlalu berdikari, ramai wanita zaman sekarang masih single

Cinta sejati bukan pencapaian yang mudah didapati. Wanita bijak sekalipun sukar mendapatkannya. Malah dalam lingkungan masyarakat, wanita cerdas kerap dibicarakan akibat mereka lebih sering hidup single.

Fenomena ini menjadi semakin menarik kerana subjeknya adalah wanita single yang cantik dan pintar. Semak ulasan berikut ini tentang mengapa wanita single lebih ramai single, seperti memetik Lifehack.

Mereka tak takut sendiri

Wanita bijak tahu apa yang mereka inginkan dan mereka tak bersedia menerima kekurangan. Mereka mencari lelaki setia kerana tak ingin membuang waktu berhubungan dengan lelaki nakal. Mereka tak takut hidup sendiri kerana pintar bersosial dan berhubungan baik dengan ramai orang. Wanita single mampu mewujudkan kebahagiaan yang diinginkan.

Tahu apa yang diinginkan

Setiap wanita mempunyai mental “checklist”. Mereka punya senarai keinginan dan itu menjadi pedoman hidup. Wanita akan mencari lelaki sesuai dengan kriteria yang ada dalam senarai impian.

Tak perlu lelaki lain untuk memudahkan gaya hidup

Kehidupan zaman dulu menggambarkan kebergantungan wanita pada lelaki. Wanita kini sudah semakin bijak. Mereka boleh memenuhi keperluan gaya hidup. Jadi tak menakutkan bagi wanita jika tak ada lelaki.

Post a Comment

0 Comments