Ticker

6/recent/ticker-posts

Bye bye, terima kasih semua atas doa, kata Nourul Depp

 




"Bye bye. Dalam 'flight' dah,".


Demikian tulis penyanyi, Nourul Depp kini berada di dalam pesawat untuk terbang dan berhijrah ke Bali, Indonesia bagi memulakan kehidupan di negara jiran itu.


Dalam beberapa hantaran di Instagram, Nourul atau nama sebenarnya Noorul Huda Abdul Wahab berkongsi beberapa video ketika sedang memuatkan bagasi dan ketika berada di lapangan terbang.


"Untuk semua, penghijrahan ini bukan sebab keadaan apa-apa, tapi memang dah rancang dari dulu lagi. Eric (suami) umur 55, sebab itu dapat pergi.



Tahun lalu, tak dapat sebab mereka tutup untuk urusan visa. Tahun ini, mereka buka, Alhamdulillah kami dapat pergi," katanya.


Nourul juga mengucapkan terima kasih kepada pengikut dan peminat yang mendoakan agar segala urusannya sekeluarga dipermudahkan.


"Nak ucapkan terima kasih atas doa semua. Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. Apa-apa, nanti saya akan 'update' di YouTube," katanya.



Pada Jun lalu, Nourul memaklumkan mereka sekeluarga bakal berhijrah ke Bali pada pertengahan Julai, selepas lama berhajat untuk berbuat demikian. 


Dia dan suaminya, Eric Daniel Depp berkahwin pada 2012 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Zachary, 8, Raphael, 6, dan Isabella 2.


Sementara, menerusi perkahwinan terdahulunya bersama komposer Ajai, Nourul dikurniakan seorang anak perempuan iaitu Ayu Nazirah, 23.

Sumber : Harian Metro

Post a Comment

0 Comments