Ticker

6/recent/ticker-posts

Netizen Baca Al-Fatihah, Terkejut Tengok Kasih Iris Leona Menari Tak Ingat Dunia

 


Sebut sahaja nama Kasih Iris Leona, anak gadis kepada pelakon Azhar Sulaiman sering menjadi perhatian kerana penampilannya yang agak seksi sehingga mengundang rasa kurang senang netizen.


Malah, sebelum ini Azhar turut meminta anaknya untuk mengecilkan payudara kerana berpakaian mencolok mata dan dia akan menanggung semua perbelanjaan untuk rawatan tersebut.


Terbaru, Leona sekali lagi mengejutkan netizen dengan ‘Lalisa Dance Challenge’ pula. Pada awalnya hanya memaparkan bahagian atas badannya memakai t-shirt longgar melepasi paras punggung.



Kemudian netizen tersebut sebaik sahaja tariannya mula bertukar rentas sehingga bajunya terangkat dan memperlihatkan gadis itu berseluar pendek.


Rata-rata netizen meluahkan rasa terkejut melihat seluar pendek yang dipakai oleh gadis itu sehingga ada yang membaca Al-Fatihah. Bagaimanapun, hasil tinjauan mendapati ruangan komen video tariannya telah pun ditutup.



Terdahulu, Azhar menegaskan setiap ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anak-anak namun ada dikalangan anak-anak ada perangai mereka sendiri.


Sumber : ROTIKAYA

Post a Comment

0 Comments