Ticker

6/recent/ticker-posts

(VIDEO) Netizen Tergamam Tengok ‘Scene’ Ira Kazar ‘Menyondol’ Dalam Telemovie

 


Isteri kedua penerbit filem Syamsul Yusof, Ira Kazar setakat ini masih berdiam diri dan tidak terlalu menonjol terutamnya di media sosial dan mengelak daripada mengulas secara terbuka mengenai konflik berterusan mereka dengan Puteri Sarah Liyana.


Bagaimanapun, Ira Kazar menjadi subjek khabar angin termasuk berdasarkan hantaran Instagramnya sebelum ini yang seolah-olah menunjukkan bahawa dia dalam keadaan selesa dan keadaan tidak mengganggunya.


Menerusi video TikTok baru-baru ini, Ira Kazar dan penghibur lain boleh dilihat berlakon dalam sebuah telemovie bersama Kazar Saisi.

Ira atau nama sebenarnya Faghirah Fatini binti Kazaruddin mengambil bahagian sokongan kecil bersama watak utama Ain Edruce dalam filem televisyen tersebut.


Dikatakan bahawa Kazar juga membuat persembahan dalam telefilem itu.


Pandangan beliau yang diejek dan dipersoalkan oleh penonton di ruangan komen dan turut mencetuskan kebimbangan mengenai 'rasa' Syamsul Yusof yang menarik perhatian pengguna internet berbanding persembahannya.

Menjenguk di ruangan komen, rata-rata netizen masih tidak boleh move on dan menggambarkan Ira nampak seperti tidak berlakon kerana ianya berlaku dlam kehidupan realiti dia.




Ramai juga yang membuat kenyataan berbeza mengenai watak Ira dalam filem televisyen, "Perang Dingin," yang dikatakan berdasarkan peristiwa dalam kehidupan sebenar.


Menurut sesetengah orang, dia menggambarkan aktiviti "Menyondol" dalam filem itu, sama seperti yang dilakukannya dalam kehidupan sebenar.


Sumber : Oh!Media

Post a Comment

0 Comments