Ticker

6/recent/ticker-posts

Dituduh Curang Dengan Staf Sendiri, View Chin Akhirnya Bongkar Cerita Sebenar

 



Sejak semalam, isu rumah tangga influencer dan usahawan View Chin menjadi perbualan hangat apabila isterinya, Shermine mendedahkan bahawa View Chin telah melakukan penipuan dengan bantuan stafnya yang dianggap sebagai ahli keluarga, Mira.


Pendedahan panas ini dilakukan oleh Shermine di laman Facebook miliknya dan beliau turut menyertakan beberapa bukti termasuk tangkapan skrin perbualan di Whatsapp dan bukti-bukti lain.




Susulan itu, View Chin masih belum mengeluarkan kenyataan rasmi berkenaan dakwaan yang dibuat oleh isterinya, Shermine. 


Walau bagaimanapun, tangkapan skrin perbualan seorang individu yang prihatin mengenai isu ini telah tersebar luas di media sosial.


Individu tersebut bertanya kepada View Chin melalui Instagram mengenai kes tersebut. 


Dalam tangkapan skrin tersebut, View Chin menjelaskan bahawa konflik dengan Shermine bermula apabila melibatkan hak penjagaan anak-anak mereka.


@spillingyourtea View Chin mengaku t*mpar isteri. Kredit @haikalazhae #tiktokmalaysia #influencermalaysia #viraltiktok #viewchincurang #amirahaqilah #viewchintiktoklive ♬ original sound - Zaty Danny



View Chin tidak memberikan sebarang komen lanjut mengenai dakwaan Shermine berhubung hubungan sulit dengan Mira. 




View Chin hanya menyatakan bahawa dia dan Shermine telah bercerai pada tahun lalu dan akan menjelaskan segalanya dalam masa terdekat. 


Kejadian ini telah mengejutkan ramai pihak dan menimbulkan pelbagai spekulasi di kalangan netizen.


Sumber : The Vocket

Post a Comment

0 Comments