Header Ads

Breaking

Wednesday, November 11, 2020

Netizen minta Sharifah Sakinah 'bertaubat' selepas muatnaik gambar "tidak menyenangkan" dengan kekasih hati barunya

 



Selalu memuat naik gambar yang 'mesra' bersama teman lelakinya, pelakon berusia 31 tahun itu tidak pernah mengesahkan hubungan mereka dengan jelas. Namun, berdasarkan gambar terbaru mereka yang dimuat naik oleh Michael Hansen di IGnya, spekulasi kemungkinan bahawa kedua-duanya sudah berkahwin telah menarik perhatian netizen. 

Alasannya adalah, ketika ditanya apakah mereka secara resmi pasangan, dia membalas komentar itu dengan emoji cincin.


Captioning the photo, “Evening fun (finally a pool to swim in)—netizen then started to flood the comment sections calling out the actress to repent. ‘’May God leads you back to where you’re supposed to be’’ says one person. Another one added, ‘’Follow Neelofa’s lead, be a better Muslim’’.

Berikut adalah komen dari netizen



Ketika dihubungi oleh media, kakak Sakinah, Sharifah Shahirah menjawab spekulasi tersebut dengan mengatakan bahawa dia tidak tahu apa-apa mengenai perkahwinan mereka, dan adik perempuannya tidak memberitahu keluarga mengenai perkara itu.


'' Saya bersumpah saya tidak tahu apa-apa mengenainya. Mungkin dia hanya bergurau dan bermain-main dengan peminat? Sekiranya dia benar-benar sudah berkahwin, kita semestinya sebagai keluarga tahu. '' Kemudian penyampai radio itu menambah, '' Kami tidak pernah menghalangnya daripada mencari pasangan baru, jika itulah yang dia ingin lakukan. Lagipun dia adalah adik saya. 


Kredit : FlyFM

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.