Ticker

6/recent/ticker-posts

Pendakwah selebriti kantoi lagi, kali ini penuntut kolej swasta pula tampil

 


Pendakwah selebriti yang dita-han polis kes dak-waan merog-ol seorang gadis di Shah Alam pada minggu lalu, dithan sekali lagi oleh sepasukan polis daerah ini atas dak-waan mencbul.


Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal berkata, polis menerima laporan daripada seorang wanita berusia 22 tahun pada 3.51 petang semalam, menda-kwa dic-abul lelaki berusia 25 tahun yang juga pendakwah selebriti.


Katanya, Dalam kejadian kira-kira 1 pagi pada 17 Oktober lalu, penuntut kolej swasta itu dipelawa susp-ek ke rumahnya di Damansara Perdana, untuk mengajar mengenai pemasaran perniagaan.


"Semasa di rumah susp-ek, mngsa dicab-ul selain turut dipaksa melakukan s-ks or-al.



"Berikutan kejadian itu ma-ngsa mengalami trauma dan kini mendapat rawatan di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM)," katanya dalam kenyataan hari ini.


Bertindak atas laporan, beliau berkata, pihaknya menahan susp-ek bagi membantu sias-atan mengikut Sksyen 354 Kanun Kes-ksaan.


Katanya, susp-ek masih ditahan reman bersabit laporan kes rogol yang diterima Balai Polis Se-ksyen 6, Shah Alam dan akan berakhir esok.


Harian Metro sebelum ini melaporkan, pendakwah selebriti dita-han polis bagi membantu siasatan kes da-kwaan mero-ol seorang gadis, tahun lalu.



Susp-k dita-han kira-kira jam 11 malam pada 26 November selepas tampil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam.


Berdasarkan laporan ma-gsa yang berusia berusia 23 tahun, dia dipercayai keluar dengan su-pek yang dikenali menerusi Instagram kira-kira 8 malam, 11 September tahun lalu.


Untuk rekod, Susp-k pernah menyertai sebuah rancangan realiti keagamaan pada 2016 sebelum popular sebagai penyanyi dan pelakon.

Sumber : Hmetro

Post a Comment

0 Comments