Ticker

6/recent/ticker-posts

Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua, Rakan Artis Turut Puas Hati Babak Mona Hempuk Haris

 


Siapa kat sini layan drama bersiri Hati Yang Ters4kiti? Untuk makluman semua drama bersiri ini akan melabuhkan tirainya pada 12 november ini.


Namun bukan itu yang min nak ceritakan, tapi dalam episod ke-14 apabila memaparkan babak Mona (Nad Zainal) memukul Haris (Remy Ishak) selepas mendapat tahu suaminya curang bersama dengan rakan baiknya sendiri iaitu Farah (Mimi Lana).


Nad Zainal iaitu pelakon yang membawa watak Mona itu sendiri sempat mengulas cabarannya untuk melakonkan babak berkenaan.


Sebelum memulakan penggambaran, bagi menaikkan mood untuk mendapatkan babak yang terbaik Nad telah mengajukan soalan kepada Remy:-


“Boleh tak I nak pukol you.. I akan pukul you kaw kaw.. Scene ni je.. boleh ke??”


Remy kemudian membenarkan Nad memukolnya malah menyokong pelakon itu untuk melakukan yang terbaik.


“Seharian tu, ada je scene Remy & Mimi (Haris & Farah) yang intimate2. Nanad akan duduk dekat sebelah director. Tengok je scene romantic dorang.. sebab nak build up rasa jealous and benci tu bagi membuak-buak sebab petangnya Nanad nak hempuk Remy,”


Menurut Nad, Remy sangat membantu dari segi mood dan beliau mengakui tidak boleh berhenti men4angis selepas itu, malah tangannya turut bengkak selepas babak menumbok yang dilakukan terhadap Remy.


“Badan Remy pula macam batu,” tulisnya secara berseloroh


Menerusi ruangan komen, rata-rata berpuas hati dengan babak berkenaan termasuklah rakan selebriti lain yang turut mengikuti drama berkenaan.



Sumber daripada: Instagram Nad Zainal via hotfm

Post a Comment

0 Comments