Header Ads

Breaking

Tuesday, December 22, 2020

4 tahun kena game tanggung kekasih hati sambung degree, Abang lori ini luah rasa sedih lamaran ditolak keluarga wanita

 


Bukan senang untuk menemui cinta sejati. Kita bercinta bagai nak rak, setia hujung nyawa kononnya. Sanggup ikat perut semata-mata nak bagi kekasih hati berjaya. End up, ko kena game.. apa ko rasa? Nangis bucu katil beb, mungkin inilah yang dirasai oleh seorang abang lori selepas cintanya tidak dihargai

Pemuda yang enggan dikenali namanya itu sempat berkongsi kisah sed1hnya apabila sudah 4 tahun bercinta dengan seorang gadis tapi terpksa berp1sah. Malah sepanjang bekas teman wanitanya itu menyambung degree di sebuah universiti awam, lelaki itulah yang sering menanggung segala perbelanjaannya.


Bila ajak nikah kena toIak sebab cuma kerja pandu lori


Saat sudah bersedia meIamar, siapa sangka hasrat itu ditoIak oleh gadis tersebut dan juga keluarga dengan alasan dia hanya seorang pemandu lori. Tambahan pula, bekas teman wanitanya itu sudah pun berjaya bergelar seorang guru manakala buah hati barunya pula bertugas di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur.



Siap buat dua kerja, pandu lori belah siang dan jual burger waktu malam


Mengenangkan segala peng0rbanan yang sudah dibuat selama ini, lelaki berkenaan begitu terkiIan kerana merasakan dirinya ibarat dikh1anati begitu sahaja. Walaupun pasrah dengan apa yang berlaku, dia mengakui kejadian itu turut memberi kesan mendalam kepadanya.

Diruangan komen dapat dilihat rata-rata netizen memberikan kata semangat kepada abang lori tersebut, mungkin juga tuhan nak bagi dia yang lebih baik. Seorang netizen juga memberi komen lagi bagus tahu sekarang dari tahu perangai sebenar selepas dah kahwin dan ada anak, lagi pening kepada dibuatnya.






Sumber: Facebook Zikry Adam via Group Gabungan Anak Terengganu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.