Header Ads

Breaking

Monday, December 14, 2020

“Azizul Hasni Awang Pergi Olimpik Taraf Dunia Pun Tak Bawa Basikal Masuk Kedai” - Netizen bengang dengan puak2 hobi kami mahal ini

 


Sejak akhir-akhir ini semakin ramai rakyat Malaysia yang cakna pada kesihatan, aktiviti seperti cycling amatlah bagus untuk menjaga kesihatan.Tapi sikap segelintir pengayuh basikal ini sekarang makin tak boleh dibawa bincang perangai diorang.


Mungkin kerana basikal mereka ini harganya boleh mencecah puluhan ribuan ringgit yang menjadikan owner jadi takut tak tentu pasal.Sikap segelintir mereka inilah yang membuatkan ramai netizen makin bengang.


Viral di twitter apabila satu video menunjukkan dua orang pengayuh basikal ini dengan selamba badak membawa masuk basikal mereka ke dalam sebuah cafe sehinggakan menimbulkan rasa pelik dan kurang kepada pelanggan cafe tersebut yang lain.


Dalam video tersebut dapat dilihat dengan jelas abang baju kuning tu pun terkejut tengok tiba-tiba ada pelumba basikal negara masuk berpakaian lengkap siap dengan topi keledar keselamatan lagi.

Yang menimbulkan kemusykilan sekarang, kalau dah tahu awk sedang berbasikal kenapa perlu makan dan minum dalam cafe. Ada je peniaga jalanan yang menjual makanan dan minuman. Takut kalau basikal letak kat luar nanti kena kebas kat orang?


Berikut komen dari netizen.


Diolah dari blog ohmedia

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.