Header Ads

Breaking

Saturday, December 12, 2020

Gadis ini luah rasa kecewa ada lelaki taste tinggi cuba mengoratnya tetapi hanya memandu perodua bezza

 


Patutlah ramai lelaki yang memiliki kereta honda susah nak jumpa kalau masih single, ternyata kebanyakan wanita zaman sekarang meletakkan syarat harus memiliki kereta mahal atau paling koman kereta dari negara jepun jika berhasrat ingin memiliki cinta dan hati seseorang wanita.


Ini bukan sekadar sembang petang tetapi ada buktinya. Seperti satu kisah yang diluahkan oleh seorang wanita yang ternyata kecewa apabila ada seorang lelaki yang syok padanya ingin cuba mencuba nasib meraih cinta tetapi lelaki itu cuma memiliki perodua bezza.

Dia ternyata sungguh kecewa dan tidak dapat menerima hakikat.


Dipetik dari blog worldofbuzz, berikut adalah terjemahan kepada luahan wanita tersebut.


Bezza itu adalah kereta kelas rendah, terang-terang ada banyak lagi pilihan (jenama kereta), kenapa mesti pandu Bezza?”


Tetapi saya tidak membencinya, ini hanyalah perspektif saya.”

Gadis itu menambah bahawa satu kali lelaki itu mahu menghantar rumahnya dan dia bersetuju. Dia kemudian bertanya kepadanya mengapa dia membeli Bezza, kerana kebanyakan orang muda akan memilih kereta seperti Toyota Vios.


Lelaki itu kemudian memberitahu bahawa dia tidak mempunyai bajet untuk itu kerana dia baru sahaja memulakan kerja dan perlu membayar pinjaman PTPTNnya terlebih dahulu.


Gadis itu kemudian berkata dalam jawatannya bahawa Bezza terlalu sempit untuknya dan dia tidak dapat meluruskan kakinya ketika dia duduk di dalam keretanya.


"Saya mengetuk kepala saya apabila saya keluar dari kereta kerana saya kira-kira 170cm tinggi dan dia terus meminta maaf kepada saya," tulisnya.




"Saya mendapat leb4m di kepala saya dan saya m4rah, saya tidak mahu membalas mesejnya. Tetapi selepas itu, dia membeli hadiah kepada saya."


Secara rasional, dia mengakui bahawa dia sia-sia, tetapi emosi, dia berkata dia mempunyai kesan yang baik kepadanya.


Walau bagaimanapun, dia berkata bahawa jika dia menjadi teman wanitanya, dia bimbang bahawa dia akan "jatuh saham" di hadapan rakan-rakannya. Ini kerana bekas teman lelakinya yang digunakan untuk memandu Nissan manakala lelaki ini hanya memandu Bezza.


Pada akhir jawatannya, dia berkata dia berasa marah dengan keadaan dan menambah bahawa dia merasakan lelaki itu akan mengaku tidak lama lagi dan tidak tahu apa yang perlu dilakukan jika dia melakukannya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.