Ticker

6/recent/ticker-posts

Isteri kena pukuI sebab sibuk 'korek' kisah silam suami dengan bekas kekasihnya

 


Bengng selepas asyik ditanya pasal bekas kekasih


Menurut laporan dari portal berita Utusan Malaysia, Muhamad Fais Borhan yang berkerja sebagai pemandu lori tidak berpuas hati dengan wanita itu yang sering mencari maklumat tentang bekas teman wanitanya.


Kejadian berlaku kira-kira pvkul 2 pagi di sebuah rumah di Taman Bukit Cheng, pada 2 Disember lalu apabila lelaki berusia 30 tahun itu did4kwa sengaja menyebabkan keceder4an kepada Siti Nur ‘Alia Abd. Manab.


 


Mengikut kesalahan, tertvduh boleh dikenakan hukum4n penj4ra sehingga sebulan atau dend4 sampai RM1,000 atau kedua-duanya sekali mengikut Seksyen 334 Kanun Keseks4an dan dibacakan bersama Sksyen 326A Kanun Kesks4an.


Mengaku tidak bers4lah

Namun, tertuduh yang tidak diwakili peguam mengaku tidak bersalah dan merayu jumlah jaminan dikurangkan dengan alasan tidak sengaja memvkul isterinya, selain menanggvng tiga anak serta telah menyes4l.


Timbalan Pendakwa Raya, Anis Najwa Nazari kemudian membenarkan tertvduh di1kat jamin sebanyak RM1,000 dan memerintahkan Muhammad Fais supaya tidak mendekati m4ngsa sehingga kes selesai.




 Sumber: Utusan Malaysia (Diyanatul Atiqah Zakarya)

Post a Comment

0 Comments