Ticker

6/recent/ticker-posts

Kematian Husnul Khotimah Ustaz Murad, DiIanggar Iari Semasa Dalam Perjalanan Pulang Dari Masjid

 


Percutian pesara guru Ustaz Murad Khusni dirumah anaknya di Pulau Pinang berakhir dengan tr4gedi pilu.


Ustaz Murad berasal dari Sabak Bernam Selangor, semasa kejad1an Ustaz baru pulang dari menunaikan solat subuh di Masjid terdekat ketika itulah dirempvh yang menyebabkan dia tercmpak dijalan.


Kosmo melaporkan Dua lelaki m4ut dalam kemaIangan membabitkan tiga kenderaan di Jalan Telok Air Tawar, Butterworth di sini pagi tadi.


Dalam kejad1an kira-kira pukul 7 pagi, penunggang basikal, Murad Khusni, 68 dan penunggang motosikal, Mohd. Hafiz Ramzan, 27, m4ut di tempat kejad1an dipercayai ak1bat keced3raan p4rah pada kepaIa dan badan.


Ketua PoIis Daerah Seberang Perai Utara Asisten Komisioner, Asisten Komisioner Noorzainy Mohd. Noor berkata, kejad1an dipercayai berlaku selepas motosikal dari arah Kepala Batas menuju ke Butterworth meInggar basikal yang sedang menyeberangi jalan ke Taman Telok Molek.


Katanya, ak1bat peIanggaran itu, kedua-kedua mngsa tercmpak di atas jalan dan penunggang basikal kemudiannya diIanggar oleh sebuah kereta yang tidak sempat mengelak.


Penunggang basikal dis3ret sejauh 10 meter, manakala kedua-dua mngsa m4ut di tempat kejad1an.


Kita sedang mengesan pemandu kereta yang meIarikan diri sejurus kejadian dan orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat berhubung kejad1an diminta menghubungi pihak poIis bagi membantu sias4tan, katanya kepada pemberita di sini hari ini.


Menurutnya, m4yat kedua-dua mngsa kemudiannya dihantar ke H0spital Kepala Batas di sini untuk bed4h s1asat.


K3s dis1asat mengikut Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.


Salam tkziah buat kedua dua mngsa yang pergi buat selamanya dalam ins1den piIu itu.


Sumber : Kosmo Online via imediaviral

Post a Comment

0 Comments