Ticker

6/recent/ticker-posts

Ramai netizen terkejut seakan tidak percaya tiba-tiba Aliff Syukri beritahu nak tinggalkan Malaysia, Sebab kenapa dia nak pergi kerana...

 



Penglibatan beliau dalam dunia perniagaan bermula sejak kecil lagi. Bermula dengan berniaga secara kecil-kecilan, akhirnya berjaya membina perniagaan yang dikenali ramai.

Berasal dari keluarga yang sederhana membuatkan beliau menghargai setiap sen yang diperolehi.


Sebelum ini, nama Aliff Syukri tidak pernah sunyl daripada kontr0versi dan pelbagai lsu hangat.


Terbaharu, seorang gadis dikenali sebagai Wani Comel yang mengalami mas.alah berat badan hampir 300 kil0gram menuntut pam.pasan sebagai ganti rugl kerana mend.akwa tidak mendapat sebarang faedah seperti dijanjikan sebagai duta pr0duk pelansingan badan.


Dalam sidang media pada Jumaat, Wani mendakwa usahawan berkenaan gagal melaksanakan janji untuk memberikannya rumah, kereta dan belanja harlan selepas menandatangi k0ntrak sebagai duta pr0duk keluaran usahawan itu.


Aliff Syukri dalam kenyataan balas yang dibuat melalui media sosial menganggap tud.uhan Wani atau nama sebenar Nurul Airawani Nazira Ibrahim, 23, adalah untuk mer0sakkan nama baiknya.


Yang terbaru pula, Aliff Syukri berkata ingin tinggalkan Malaysia untuk menetap di Australia.


Reaksi Orang Ramai

Yes.. itu yg terbaik.. Pernlagaan di malaysia, teruskan shj. Tapi bermastautln la di negara luar supaya kamu buka mlnda.


Jom kita nyanyi, Bertemu & perpsahanan, Adt Manusia Biasa, Hilangg di mata tapi dihati tidak lupa, berdoalah kita agar aman dan sentosa, Semoga panjang umur kita akan jumpa lagi. Jika salahh dan silap harap dima.afkan. Moga berkat aman dapat diabadlkan. Segala kenangan tidak akan dilupakan. Terslmpul erat dalam ingatan berkekalan.


Bertemu dan perpisahanan Adat Manusia Biasa, Hilaang di mata tapi dihati tidak lupa, Berdoalah kita agar aman dan sent0sa, semoga panjang umur kita akan jumpa lagi.


Dia kayaa..xde apa yg pelikk..yg pelik kalau gelan.dangan nak merantav ke australia..baru lah sy amik perhatlan..apa pun selamat maju jaya lah ya.


Nlkmat dok msia ni, ada fmly, rezki murah, mashyvr, saudara seislam pun rmai.kalu ikut hawa napsu ni mmg sampai bila2 tk tenteram.jgn ku.fur nlkmat yg pnting.


1 th dok sana.. Lepas tu.. Jadi.. Hujan emas negara orang, hujan batu di negeri sendiri, walupun cantik negeri orang, cantikkk lagi bumi M’sia.


Kredit : MMTV

Post a Comment

0 Comments