Ticker

6/recent/ticker-posts

Dua Tahun Bergelar Isteri Muda, Kenapa Penerbit Terkenal Ini Sembunyikan Perkahwinan Daripada Umum?

 


Kecoh di media sosial hari ini apabila dikatakan seorang pelakon dan penerbit drama terkemuka Malaysia tahun 80-an telah dihimpit kontroversi di media sosial apabila dia didakwa oleh beberapa sumber dan kiriman mengatakan personaliti itu sebenarnya sudah bergelar isteri kedua selama hampir dua tahun.


Memetik laporan dari portal hiburan beautifulnara, menurut sumber yang boleh dipercayai, dikatakan penerbit tersebut telah mendirikan rumah tangga bersama seorang lelaki bergelar Dato’ dan bernikah di sebuah masjid yang terletak di ibu negara kira-kira dua tahun yang lalu.

Sementara itu, pihak beautifulnara juga mendakwa ada menerima beberapa kiriman  gambar dan beberapa tangkap layar yang seolah-olah memberi ‘hint’ yang menyatakan dia sebenarnya sudah bergelar isteri orang daripada sumber yang boleh dipercayai.



Malah, perkara tersebut sebenarnya telah lama diperkatakan netizen sejak April tahun lalu namun tiada pendedahan mengenai apa sebenarnya yang berlaku.


Namun harini kecoh pula di media sosial apabila beberapa individu tampil mengeluarkan kenyataan bahawa penerbit terkenal itu sudahpun berkahwin dan bergelar isteri muda.



Berikut adalah respon dan komen dari netizen mengenai teka-teki siapakah individu yang dimaksudkan...





Personaliti yang merupakan seorang pelakon wanita Malaysia yang popular sekitar tahun 80-an itu mula menerima populariti apabila berlakon di bawah pengarah terkenal seperti Aziz Sattar, Othman Hafsyam dan ramai lagi.


Dia kini menguruskan sebuah syarikat produksi yang aktif menerbitkan drama-drama untuk siaran televisyen tempatan.


Lanjutan pendedahan ini akan diberitahu dan dikemas kini sebaik sahaja tuan badan tampil memberi penjelasan.

Sumber : beautifulnara

Post a Comment

0 Comments