Ticker

6/recent/ticker-posts

Suhaimi Saad Mengaku Tawar Perkhidmatan Urut Di Platform Cari Pasangan

 


Baru-baru ini heboh di media sosial apabila portal hiburan beautifulnara mendedahkan pembongkaran kisah seorang selebriti lama yang dilaporkan ada menawarkan perkhidmatan berurut di laman mencari pasangan, Grlndr.


Pendedahan ini telah dikongsikan oleh seorang pembaca misteri portal tersebut.


Hari ini, bekas penyanyi nasyid iaitu Suhaimi Saad ada memuat naik di facebooknya bahawa dialah gerangan yang disebut di dalam artikel tersebut. Malah dia mengakui ada menawarkan khidmat berurut di aplikasi berkenaan namun tidaklah ke arah songsang


Malah dalam entri yang berikutnya, Suhaimi Saad atau lebih dikenali Mosus di laman facebook mengatakan bahawa dia tidak langsung menawarkan perkhidmatan tidak senonoh seperti yang didakwa oleh individu tersebut.

“Kau datang mintak nak isap. Orang tu dah jawab dia tak buat sebab dia tukang urut. Kau balas dengan rasa hampa. Bila dia letak harga, kau pergi tularkan dan cakap dia tawar khidmat isap ko**.”



membahasakan individu yang menyebarkan itu sebagai seorang yang menghimpun dosa sahaja. Katanya, dia hanya akan semakin naik walaupun cuba dijatuhkan.


Berikut adalah respon dari netizen, rata-rata tidak menyalahkan penyanyi itu untuk mencari rezeki tapi platform yang dia iklankan perkhidmatannya itu tidak sesuai sebab laman web itu memang dikenali sebagai tempat untuk golongan songsang berkumpul..




Dipetik dari portal beautifulnara

Post a Comment

0 Comments