Ticker

6/recent/ticker-posts

“Terpaksa Mandi lagi.. erm...” Video Memasak Elizabeth Tan Dibanjiri Dengan Komen NakaI Netizen!

 


Siapa yang tidak kenal dengan Elizabeth Tan, seorang penyanyi dan pelakon popular yang gemar mengenakan imej s3ksl sehingga penampilannya kadang kala membuatkan netizen jadi tidak keruan.


Baru-baru ini, Lizzy ada memuat naik video memasak berdurasi hampir 2 minit berkongsikan ilmunya memasak Chocolate Cheesecake Balls.

Dalam video tersebut dapat dilihat Lizzy sedang memasak dengan memakai singlet pendek berwarna merah jambu dan berseluar pendek. Sungguh cantik dan membuatkan kaum adam terpesona dengan kecantikannya.



Walaupun niat Lizzy adalah untuk berkongsi ilmu memasak dengan netizen tapi lain pula jadinya apabila video itu menjadi sebahagian netizen yang nakaI dan tidak bertanggungjawab.


Ada yang tanpa segan silu meninggalkan komen nakaI berunsur Iucah sehingga memuatkan netizen lain terutamanya wanita merasa tidak selesa dengan komen tersebut.




Tidak salah nak bermain media sosial tapi gunakanlah ianya untuk tujuan baik.Rasanya amat tidak sesuai jika kita memberi komen sedemikian kerana majoriti dari kita adalah orang Islam.Agama kita sendiri sangat melarang dari mengeluarkan perkataan yang tidak sepatutnya.


Artikel dipetik dari H0TFM

Post a Comment

0 Comments