Header Ads

Breaking

Tuesday, February 16, 2021

Ramai Wanita Dedah Dorang Pakai Cincin Sebab Tak Nak Diganggu Lelaki

 


Bagi golongan wanita, mungkin benda ni bukanlah satu perkara yang pel!k, namun ramai lelaki yang terkej0t bila dorang dapat tahu sebenarnya ramai wanita yang terp4ksa pakai cincin kahwin atau tunang di jari mereka semata-mata untuk elak dari dig@nggu.


Baru-baru ini di Twitter, ramai wanita telah kongsikan pengalaman sekaligus mengesahkan yang memang dorang pakai cincin sebab nak elak dari dig@nggu.


Dekat bawah ni korang boleh baca sendiri pengakuan dorang:





Menerusi perkongsian-perkongsian ini, ramai yang cakap dorang dah tak kena gnggu lepas pakai cincin, tapi ada juga orang yang kac@u walaupun pakai cincin. Bukan tu je, dekat tempat kerja pun ada ramai lelaki dah kahwin ajak jadi bini nombor dua.


Betul ke ni?


Sumber LM

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.