Ticker

6/recent/ticker-posts

(VIDEO) Buat Video TikTok Backup Suami, Netizen Bengang Dan Tidak Faham Dengan Isteri Shuk

 


Jika anda masih ingat, beberapa minggu yang lalu dunia hiburan dikejutkan dengan pendedahan dari Rossalennah Natassyiah Asshaferah yang juga merupakan isteri kepada pelawak dan pengacara radio popular, Shuk Sahar yang dikatakan sekali lagi bermain kayu tiga dengan wanita yang pernah kant0i pada tahun lepas.


Rossalennah Natassyiah Asshaferah telah mendedahkan isu ini di laman sosial miliknya dan isu ini telah menjadi hangat sehingga pihak pengurusan radio dimana suaminya bertugas bertindak menggantung sementara tugasnya sehingga slasatan selesai.



Bagaimanapun, hubungan suami isteri tersebut dilihat seakan kembali jernih seperti sediakala. Namun, baru-baru ini Rossalennah telah membuat satu video di aplikasi TlKTOK yang membuatkan netizen panas cuping telinga apabila melakukan ‘miming’ dengan dialog yang seakan-akan ‘memerli’ seseorang.

Netizen dikatakan sangat kecewa kerana sebelum ini ramai yang menyokong wanita kental ini dengan memberikan kata semangat kepadanya susulan kemelut rumah tangganya, namun dia dilihat lebih menangkan suami.



Meskipun video itu hanya gurauan namun netizen berkata mungkin isteri kepada pelawak itu lupa bahawa dialah yang memb0ngkar hal kecurngan suaminya kepada umum.


Malah, rata-rata netizen seolah sudah meIuat dengan drama pasangan itu dan berharap selepas ini dapat selesaikan secara peribadi serta tidak memuat naik alb rumah tangga di media sosial.




Untuk rekod, Shuk sudah pun berbaik dan berjaya memujuk isterinya selepas membuat kejutan membawa rombongan meminang semula. 

Shuk akui menyesaI dengan kesaIahan dilakukannya serta berjanji akan melakukan yang terbaik buat isteri, anak-anak dan keluarga.


Sumber : rotikaya

Post a Comment

0 Comments