Ticker

6/recent/ticker-posts

P0LlS SlASAT MAJLIS PERKAHWINAN NEELOFA DAN HARIS

 


Tahniah diucapkan kepada pasangan Neelofa dan PU Rizz yang selamat bergeIar pasangan suami isteri yang sah pada pagi sabtu yang lalu. Majlis pernikahan mereka yang bertemakan warna putih kelihatan cukup ekslusif dan berjaya dengan jayanya.Namun disebalik itu ada beberapa keluhan dari netizen yang dikatakan merungut apabila melihat beberapa keping gambar yang menunjukkan seakan hadirin majlis tersebut yang dikatakan tidak mematuhi penjarakan sosial dan SOP yang ditetapkan oleh kerajaan.


PoIis sudah membuka kertas si.asatan dan akan memanggil penganjur majlis pernikahan selebriti popular, Neelofa, 32,dengan pelakon dan pendakwah bebas, Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz, 26, berkaitan pematuhan prosedur operasi standard (SOP).


Ketua PoIis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Mohamad Zainal Abdullah berkata, kertas sias.atan sudah dibuka mengikut Se..ksyen 21A Akta Pencegahan Dan Pengawalan Peny.akit Berja.ngkit 1988 (Akta 342).


Menurutnya, siasatan mendapati majlis yang berlangsung itu gag.al mematuhi SOP ditetapkan dan tiada penjarakan fizikal.




"Susulan itu kita akan memanggil penganjur bagi membantu sias.atan," katanya dalam kenyataan hari ini.


Harian Metro semalam melaporkan selebriti popular, Neelofa, 32, selamat diijabkabulkan dengan pelakon dan pendakwah bebas, Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz, 26, di hotel di sini.





Pasangan itu dinikahkan adik Neelofa iaitu Mohd Aqief Mohd Noor.


Neelofa atau nama sebenarnya, Noor Neelofa Mohd Noor menerima mas kahwin berupa sebentuk cincin.


Sumber : harian metro

Post a Comment

0 Comments