Ticker

6/recent/ticker-posts

Perlstiwa Nabila Razali TerkuciI Semasa Menyanyi Di AJL35 Bukti Melayu Suka Tengok Bangsa Sendiri Mundur?

 


Memetik laporan Harian Metro, masalah kesihatan dialami penyanyi itu mungkin tak nampak serius, tapi kesan jangka masa panjangnya amat berbahaya sekiranya tidak sembuh.


Namun apakan daya, benda sudah pun terjadi. Ingatkan Hael yang akan bawakan lagu tersebut, sama macam sesi separuh akhir Muzik Muzik sebelum ini.


Tapi jika nak bandingkan persembahan Hael Husaini dengan Nabila, ternyata Hael mempunyai teknik dan juga vokal yang cukup mantap.


Buktinya – melalui persembahan lagu yang sama, tapi Hael hanya duduk saja sepanjang menyanyikan lagu Peluang Kedua.




Untuk pengetahuan, untuk menyanyi dalam keadaan duduk sambil mel0ntarkan vokal yang lantang bukanlah sesuatu yang mudah tetapi kemampuan Hael membuatkan situasi itu nampak mudah.


Berbalik kepada Nabila, seperti tak dapat ditahan-tahan lagi, kejadian yang menimpa penyanyi ini menjadi bahan berita di setiap outlet media.


Sementara itu, di Instagram Nabila sendiri, dia memohon ma.af di atas apa yang terjadi dan dalam masa yang sama turut mendapat sokongan daripada peminatnya. Posting tersebut sudah pun mengumpul lebih 10,000 komen sehingga kini.


Selain itu, Hafiz Hamidun turut sama memuatnaik status yang memperIekehkan Nabila namun dipata.hkan oleh Fazley Yaakob.





Tweet Hafiz tersebut bagaimanapun sudah pun dipadam.


Mungkin selepas ini Nabila perlu mengambil masa untuk berehat seketika. Mungkin jugak rezeki Nabila sebenarnya dalam bidang perniagaan, semua itu kita tidak tahu bukan?


Tak perlu kami scree.nshot komen-komen kerana setiap posting di sosial media berkaitan dengan kejadian terkuciI tersebut pasti akan ada yang mengec.am.

Lebih menyedlhkan lagi, kebanyakan adalah datang dari bangsa Melayu sendiri.


Sumber : Gulapop

Post a Comment

0 Comments