Ticker

6/recent/ticker-posts

Ramai netizen tertanya-tanya kenapa tidak ada kelibat PU Riz semasa majlis pernikahan Noor Nabila

 


Tahniah diucapkan sekali lagi kepada pasangan pengantin baru, Noor Nabila dan Engku Emran yang telah selamat menjadi pasangan suami isteri pada pagi jumaat.


Mesti ramai yang terkejut kerana baru sebulan gossip mengenai percintaan pasangan tersebut, pasangan itu telahpun selamat diijabkabulkan semalam.


Menerusi perkongsian di laman sosial, majlis pernikahan tersebut hanya dihadiri oleh keluarga dan kenalan rapat pasangan pengantin itu saja bagi mematuhi SOP yang ditetapkan oleh pohak kerajaan.



Pun begitu, netizen tertanya-tanya kemanakah gerangan kelibat PU Riz yang juga merupakan tunangan Neelofa yang langsung tidak kelihatan di majlis pernikahan tersebut.


Yang lebih menghangatkan lagi keadaan apabila teman lelaki Athisha Khan dilihat muncul, sudah semestinya menimbulkan seribu tanda tanya dikalangan netizen kerana tiada ada gambar PU Riz yang dimuat naik ketika majlis tersebut berlangsung



Mungkin PU Riz ada urusan kerja yang tidak dapat dielakkan atau memang beliau berada di majlis pernikahan tersebut cuma gambarnya tidak dimuat naik di laman sosial.


Sumber : beautifulnara

Post a Comment

0 Comments