Ticker

6/recent/ticker-posts

Dr Amalina dikecam netizen isu 'bodoh-bodoh'

 


Pelatih Pakar Bed.ah, Dr. Nur Amalina Che Bakri dikecam netizen susulan kenyataannya yang membidas video dimuat naik Pakar Motivasi, Datuk Prof. Dr. Muhaya Mohamad semalam.


Nur Amalina melalui Twitternya berkata, dia seolah-olah dijadikan ‘pun.ching bag’ susulan kenyataan itu walaupun ramai lagi netizen yang menyatakan pendapat sama berkenaan video dimuat naik Muhaya.


“Kenyataan bahawa ramai individu termasuk doktor dan orang terkenal lain memberikan pendapat yang serupa, tetapi kemudian Dr. Amalina juga mendapat perhatian oleh media dan dijadikan ‘punching bag’. Sudah nasib,” ciapnya.


Nur Amalina kemudiannya sempat berpesan kepada para wanita untuk kekal menjadi diri sendiri dan jadi versi terbaik diri mereka.


“Apa-apa pun, jodoh itu di tangan Allah,” tambahnya.


Dalam pada itu, Nur Amalina turut memuat naik beberapa tangkap layar yang memaparkan mesej-mesej biadab yang diterima di laman Instagramnya dan meminta orang ramai untuk melaporkan akaun-akaun tersebut.



Terdahulu, Nur Amalina membidas kenyataan Muhaya yang berpendapat seorang wanita perlu ‘bodoh-bodoh’ sedikit jika mahu cepat bertemu jodoh.


Beliau yang mendirikan rumah tangga dengan seorang warga Eropah di London pada 31 Mac lalu menegaskan lebih sanggup tidak berkahwin jika kebodohannya yang menjadi daya tarikan lelaki.

Sumber : Kosmo! Online

Post a Comment

0 Comments