Header Ads

Breaking

Friday, June 25, 2021

Meriah tawar menawar macam kat pasar, netizen terkejut group tukar suami isteri wujud di Malaysia!

 



Baru-baru ini viral satu perkongsian dari pengguna twiter yang dikenali sebagai Haqim apabila dia secara tidak sengaja terjumpa group di facebook yang dianggap sensitif dan kurang sopan apabila ada individu berstatus suami sanggup bertukar pasangan untuk merasai ‘keseronokan’ bersama isteri orang lain!

Menurut beliau, dirinya secara tidak sengaja menjumpai group tersebut apabila membuat carian berkaitan tukar nama hak milik di JPJ


Pencarian tersebut bagaimanapun telah menimbulkan persoalan kepada dirinya dan difahamkan dia juga cuba untuk sertai group tersebut untuk melihat apa yang dikongsikan di dalam group tersebut. Ternyata apa yang ditemuinya sangat mengejutkan!



Menurut perkongsian dari Haqim, dia menemui posting ‘nakal’ dan dianggap keterlaluan sehingga ada pengguna media sosial sanggup mencari isteri orang lain untuk ‘berseronok’.


Bukan itu sahaja, dapat dilihat ahli dalam group tersebut seperti tidak malu untuk menawarkan diri dan mencari pasangan yang sudah berkahwin untuk melakukan hubungan seeksuaI.




Bukan itu sahaja, ahli dalam group tersebut juga berbual dan menjalankan urusan seperti ‘jual beli’ untuk bertukar-tukar pasangan hanya keseronokan semata-mata.

Lebih mengejutkan lagi, ahli yang sertai group tersebut juga ada berstatus isteri orang juga.


Sumber: Twitter @emrhaqim via siraplimau

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.