Header Ads

Breaking

Sunday, November 28, 2021

Lelaki Dakwa Dilarikan Selepas Itu DibogeIkan Makhluk Asing Yang Menyerupai Reptilia

 

Ramai yang yakin dan percaya bahawa makhluk asing itu wujud, pelbagai cara dilakukan untuk menjejaki bentuk dan kewujudan mereka melalui gelombang radio dan sebagainya, namun tiada penemuan yang benar-benar jelas terbukti.


Baru-baru ini, seorang lelaki dari Bedfordshire, England telah menceritakan pengalamannya ketika dia diculik oleh sekumpulan makhluk asing yang menyerupai haiwan reptilia, dakwanya dia dibogeIkan di atas katil selepas dibawa masuk ke dalam objek terbang tidak dikenali (UFO).



Menurut lapor akhbar Daily Star pada 24 Ogos 2021, Philip Kinsella mendakwa, dia telah berjumpa dengan makhluk asing pada tahun 1989 ketika terjaga pada tengah malam sebelum dibawa masuk ke dalam sebuah UFO.

 

"Saya mendapati diri saya berada dalam satu suasana seperti bilik perubatan yang kelihatan suram dan amat panas. Saya juga sedang berbogeI. Apabila saya berpusing ke arah kanan, saya melihat tiga reptilia yang berada dalam keadaan berkabus dan tidak berkomunikasi antara satu sama lain," katanya.


Tambah Kinsella, dia ketakutan apabila menyedari ada sesuatu yang telah ditampal pada bahagian bawah tubuhnya. Dia menjerit ketakutan kerana tidak mahu alat itu ditanggalkan dari badannya, dan menyifatkan makhluk asing sebagai tidak berperikemanusiaan dan tiada sifat belas kasihan.



Kinsella kemudiannya didakwa diselamatkan oleh suatu 'benda hidup' yang kecil dan berwarna kelabu. Ketika ia muncul, alat yang ditampal pada badannya secara tiba-tiba hilang dan talinya tertanggal sebelum ketiga-tiga reptilia tersebut hilang.


"Terdapat kesan fizikal pada tubuh saya keesokan harinya. Abang saya menjumpai tiga kesan berbentuk segi tiga pada belakang telinga kanan, tiga kesan pada lengan kanan dan pendaarahan pada lubang hidung kanan saya yang berhenti selepas dua tahun," katanya.

Sumber : Kosmo!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.