Ticker

6/recent/ticker-posts

“Dress Ikat Belakang, Cara Duduk Nak Bagi Air Pun…” - Netizen Speku Neelofa pregnant lagi?

 


Tiada angin tiada ribut, pengacara dan selebriti popular, Noor Neelofa sekali lagi mencuri perhatian ramai selepas tular sebuah video di aplikasi TikTok.

Video latar belakang memaparkan gelagat Neelofa bersama suami tercintanya, PU Riz sedang melakukan penggambaran menarik tumpuan yang tertumpu pada penampilan dan bentuk badan Neelofa dikatakan berisi.

Berdasarkan video tersebut, Neelofa memakai baju dress yang diikat belakang seakan menimbulkan 1001 persoalan ramai yang mendakwa selebriti ini hamil anak kedua.



Namun, apa yang menjadi perhatian ramai apabila rata-rata netizen tertumpu pada penampilan dan bentuk badan Neelofa dikatakan berisi. 


Malah, baju dress diikat belakang yang dipakai Neelofa sekaligus menimbulkan spekulasi netizen apabila ada yang mendakwa selebriti itu hamil anak kedua.


Bukan itu saja, dakwaan dikuatkan lagi apabila Neelofa seakan sukar untuk duduk semasa mahu memberikan air kepada suaminya.


Sebelum ini hangat diperkatakan apabila Neelofa didakwa hamil anak kedua berikutan tular fotonya berkerusi roda sebaik saja tiba di Brunei baru-baru ini.

SUMBER  XTRA

Post a Comment

0 Comments