Ticker

6/recent/ticker-posts

Izreen Azminda Ajak Intan Salleh Berjumpa Depan-Depan

 


Baru-baru ini tular di media sosial apabila beberapa insta story yang dikongsikan Intan Saleh viral yang meluahkan rasa terkilan pada seorang individu.


Menerusi perkongsiannya itu, Intan mendakwa individu tersebut masih sibu dengan halnya meskipun dia sudah berkahwin sejak setahun lalu.


Menerusi perkongsian terbaru, Izreen menyebut nama Intan Salleh serta mengajak untuk bertemu menyelesaikan perbalahan antara mereka yang saling berbalas kenyataan di media sosial.


“Kali ni meh la kita jumpa. Aku nak rekod sesiap supaya takdak plot twist cerita. Okay. Jom jumpa Intan Saleh. Ni aku ajak terus depan-depan. Bawa suami sekali Kita coffee-coffee. berani kerana benar,” tulisnya.


Sementara itu, Izreen turut mengataka. jika benar bekas madunya sudah move on sudah pasti tidak akan membuat hantaran yang menyentuh pihaknya di media sosial.


Bagaimanapun tidak dapat dipastikan punca perbalahan antara mereka namun masing-masing ada menyebut perihal ‘aib’ namun tidak mendedahkan perkara sebenar.


Sebelum ini, perkongsian Intan menjadi perhatian apabila memuat naik status di Insta Story meluahkan rasa terkilan pada seorang individu.


Menerusi perkongsiannya itu, Intan mendakwa individu tersebut masih sibuk dengan halnya meskipun dia sudah berkahwin sejak setahun lalu.


Malah, Intan mendakwa individu tersebut bercerita mengenai dirinya pada pengikut serta rakan-rakannya. Intan juga bertanyakan apakah yang individu mahukan sebenarnya.

Sumber : Rotikaya

Post a Comment

0 Comments