Ticker

6/recent/ticker-posts

Saya Belum Sedia Bawa Anak-Anak Jumpa Ira Kazar, Kata Syamsul Yusof

 


Syamsul Yusof, seorang pengarah terkenal dalam industri hiburan Malaysia, mengakui bahawa beliau belum bersedia untuk memperkenalkan kedua-dua anaknya, Syaikhul dan Sumayyah, kepada isteri keduanya, Ira Kazar.


Menurut laporan Astro Awani, Syamsul menyatakan bahawa beliau tidak merasakan waktu yang tepat untuk memperkenalkan anak-anaknya kepada Ira, terutamanya dengan situasi yang sedang berlaku antara Ira dan bekas isterinya, Puteri Sarah. Syamsul mempunyai hubungan dengan Ira selepas berpisah daripada Puteri Sarah pada tahun 2019 dan kini mereka telah berkahwin.


Bagaimanapun, Syamsul menegaskan bahawa beliau akan berusaha untuk memastikan anak-anaknya dapat menerima situasi tersebut secara positif dan bahawa kebahagiaan anak-anaknya tetap menjadi keutamaan dalam kehidupannya.




“Ketika ini masanya tidak sesuai kerana banyak hati yang perlu dijaga. Dengan keadaan sekarang ini saya perlu jaga sensitiviti.


“Saya perlu betulkan apa yang berkecamuk dengan isteri pertama (Puteri Sarah) ni dulu, rasa macam tak manis pula, kan,” katanya.


Sementara itu, Syamsul berkata dia tidak mahu menipu kedua-dua anaknya serta tiada masalah untuk perkenalkan Ira sebagai isteri keduanya.




Dalam pada itu, Syamsul memaklmkan dia tidak dihalang oleh Puteri Sarah untuk bertemu anak-anak mereka dan boleh berjumpa bila-bila masa sahaja.


“Alhamdulillah, apabila bercerita pasal anak saya dengan Puteri Sarah tak ada masalah. Saya nak berjumpa dia tak halang dan kerjasama memang okey.


“Cuma mula-mula tu pernah ada sekejap (dihalang), tetapi masa tu mungkin dia tengah dalam keadaan emosi,” katanya.


Sumber : ROTIKAYA

Post a Comment

0 Comments