Ticker

6/recent/ticker-posts

Lelaki Ini Dedah Rahsia Kenapa Yahudi Bijak Selepas Menjalankan Kajian Selama 8 Tahun

Ramai yang mengakui kecerdikan bangsa yahudi sehingga mereka boleh menguasai dunia. Walaupun suatu ketika mereka pernah dibunuh, tetapi dengan apa yang mereka ada mereka berjaya menguasai palestin dan sekarang sedang menguasai dunia.

Menurut Dr Stephen Carr Leon, yang dikatakan menghabiskan masa selama 8 tahun untuk mengkaji bangsa yahudi. Dia mendedahkan kenapa yahudi sangat pintar.

Di Israel, jika isteri sedang mengandung, pasangan tersebut akan membeli buku matematik dan menyelesaikan permasalahan matematik bersama suami.

Sejak awal mengandung lagi mereka suka memakan kacang badam dan kurma bersama susu. Tengah hari makanan utamanya roti dan ikan tanpa kepala bersama salad yang dicampur dengan badam dan pelbagai jenis kacang kerana menurut wanita Yahudi, daging ikan sungguh baik untuk perkembangan otak dan kepala ikan mengandungi kimia yang tidak baik yang dapat merosakkan perkembangan dan penumbuhan otak anak didalam kandungan. Ini adalah adat masyarakat Yahudi ketika mengandung. Sudah seperti menjadi kewajipan untuk ibu yang sedang mengandung mengambil pil minyak ikan.

Setelah 8 Tahun Mengkaji Tentang Yahudi, Lelaki Ini Dedahkan Rahsia Kenapa Yahudi Cerdik

Menurut keluarga Yahudi juga, daging dan ikan tidak boleh dicampur bersama kerana campuran daging dan ikan tak elok dimakan bersama. Salad dan kacang, menjadi pilihan sewaktu mengandung, terutama kacang badam.

Di Israel juga, merokok merupakan amalan tabu (pantang, sangat tidak disukai). Menurut ilmuwan di Universitas Israel, penelitian menunjukkan nikotin dapat merosakkan sel utama pada otak manusia dan akan melekat pada gen. Artinya, keturunan perokok bakal membawa generasi yang cacat otak (bodoh). Suatu penemuan yang dari saintis gen dan DNA Israel.

Setelah 8 Tahun Mengkaji Tentang Yahudi, Lelaki Ini Dedahkan Rahsia Kenapa Yahudi Cerdik

Di kelas 1 hingga 6, anak anak Yahudi akan diajar matematik berasaskan perniagaan. Pelajaran IPA (Fizik, Kimia dan Biologi) sangat diutamakan.

Saat sekolah tinggi (menengah). Murid-murid ditekankan dengan pelajaran sains. Mereka didorong untuk menciptakan produk. Walaupun projek mereka kadangkala kelihatannya lucu dan tidak berguna, tetap diteliti dengan serius.

Di akhir tahun di universiti, mahasiswa diharuskan melaksanakan suatu tugasan. Mereka wajib melakukannya. Anda hanya akan lulus jika kumpulan anda (10 pelajar setiap kumpulan) dapat keuntungan sebanyak $US 1 juta.

Lihat video di bawah.



Post a Comment

0 Comments