Header Ads

Breaking

Tuesday, November 24, 2020

Bini aku pula dahla kulit tak cerah, keding suka kasaq2 pemalas lagi lepastu asyik ajak aku pergi makan beli kat kedai ja hari-hari

 




Macam ni, aku ni seorang suami yang baru blom lama berkahwin. Tapi kan setiap kali aku dengan bini aku balik kampung dia (rumah mak pak mertua aku), aku rasa terjatuh hati laa min kat biras aku iaitu bini kepada abang ipaq aku, comey segak min bini abang ipaq aku, dahlaa badan sedap lentik pulak aih putih gebu, muda lagi dari bini aku min.


Bini abang ipaq aku umoq 24, abang ipaq umoq 32, bini aku umoq 28, aku umoq 27, dahla dia rajin masak untuk abang ipaq aku, dalam rumah mertua pun bini abang ipaq duk pakai tudung, dia layan abang ipaq aku baik sangat min jeles aku oiii, dahlaa romantik dia jaga sungguh aurat dia dalam rumah mertua min, lemah lembut ja dia..



Bini aku pula dahla takcerah, keding suka kasaq2 pemalas lagi lepastu asyik ajak aku pergi makan beli kat kedai ja hari2, aku suruh masak bini aku takmau masak dia kata tak pandai, brg2 dalam rumah cukup lengkap dah aku sediakan, nafkah setiap bulan bagi, duit gaji aku pun bini aku yang pegang, dah puas aku didik berleter kat bini aku tapi dia tetap sama ja macamtu.


Kalau kat rumah mak pak dia, duk harap kat bini abang ipaq tu jala kat dapoq sorang2 masak apa smua, bini aku mai dapoq pun untuk cedok lauk yang dah siap dimasak oleh bini abang ipaq tu haa, dan tanpa taksengaja aku dah terjatuh hati dekat bini abang ipaq aku, macamana nak buat ni haa?



Ouh yaa, bini abang ipaq aku ni orang negeri lain. Tapi aku dengan abang ipaq aku sama keja badan beruniform, tmpat keja ja tak sama.. Selalu balik kampung (rumah mak pak mertua) sama2 haa…

Aku dah jatuh hati kat bini abang ipaq aku sebab dia rajin dan baik. Aku tak pernah dapat layanan yang macam tu dari bini aku, kalau aku nak rampas dia dari abang ipaq aku bleh tak? Maaf ayat berterabur sikit. Tq min

Sumber : KRT

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.