Header Ads

Breaking

Tuesday, November 24, 2020

Dituduh Merosakkan Anak Dara Orang, Da’i Syed Tampil Membuat Laporan Polis

 


Kecoh apabila seorang gadis telah memuat naik status di laman Twitter mengatakan salah seorang rakannya telah dinodai kesuciannya oleh Da’i Syed ketika dia mengikuti pendakwah itu pulang ke rumah.

Baca : Da’i Syed Dituduh Rosakkan Anak Dara Orang, Bawa Balik Gadis Ke Rumah?

Tampil mempertahankan dirinya, Da’i Syed bertindak membuat laporan polis terhadap pertduhan yang dikenakan dan tidak mahu memberikan sebarang komen mengenai  perkara itu.




Menurut laporan polis yang dibuat, Syed berkata dia berada di Damansara Perdana ketika pertudhan itu dilmparkan terhadapnya dan tegas memberitahu bahawa dia tidak mengenali gadis dan juga rakannya yang menduh itu.

Jelasnya perkara itu merosakkan reputasinya kerana ia adalah pertduhan yang sangat berat dan tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan mahkamah sekiranya individu berkenaan tidak membersihkan namanya.



Dalam pada itu, gadis yang memuat naik ciapan tentang pendakwah itu turut menyeru semua m4ngsa agar tidak  berdiam diri dan tampil membuat laporan polis.


Sebelum ini, gadis itu memuat naik ciapan mendakwa Da’i Syed telah mer0gl rakannya sehingga menyebabkan ramai ‘mngsa’ beliau tampil membuat pengakuan juga.

Ini adalah conversation salah seorang daripada mangsa :



Tidak pasti sejauh mana kesahihan kisah ini, sama-sama kita tunggu kebenaran terungkai dan minta semua jangan menyebarkan berita palsu.

Sumber : hotfm

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.