Ticker

6/recent/ticker-posts

Aku Tak Gelek-Gelek Bontot Di TikTok Untuk Raih Perhatian, Sindir Suami Nadia Brian

 


Nampaknya isu pergolakan rumah tangga pelakon cantik jelita, Nadia Brian dan suaminya Muizz Nasruddin hangat diperkatakan apabila suaminya, Mu’izz Nasruddin mendakwa melihat pelakon itu curang di depan matanya serta mempunyai bukti isterinya bersama lain di sebuah hotel.

Beliau bagaimanapun menafikan sekeras-kerasnya dakwaan dia berlaku curang terhadap suaminya sepanjang perkahwinan mereka dan mengatakan ianya hanya fitnah. Malah, Nadia berkata banyak kerenah Muizz namun tidak dapat dikongsikan demi menjaga aib.

Terbaru, Muizz telah memuatnaik beberapa status di Instagram Story meluahkan perasaan kurang senang didakwa ditujukan kepada isterinya.


‘Aku tak pernah paksa kau masak’



Menerusi perkongsian tersebut, Muizz mendakwa dia seperti tidak mahu menceritakan masalah rumah tangga yang dialami olehnya. Tetapi dia seakan ‘terpaksa’ membuka mulut kerana dipercayai sudah ‘hilang sabar’ dengan kenyataan Nadia.


Menurut Muizz, dia mendakwa tidak pernah menyuruh atau memaksa Nadia untuk membuat kerja rumah dan dipercaya tidak pernah berkasar dengannya. Malah dia juga dikatakan sudah menjalankan tanggungjawabnya memberi nafkah. Oleh itu, dia tertanya-tanya apakah yang membuatkan Nadia begitu ‘ters3ksa’.


‘Stop posting lies’


Muizz turut menfatikan dakwaan bahawa dirinya ‘g1la glamour’ kerana bukan dia yang bergelek di aplikasi Tik Tok untuk meraih perhatian daripada netizen.

Dalam pada itu, Muizz turut meminta pihak sana tidak bercerita buruk berkenaan dirinya atau dia sendiri yang membuka mulut mendedahkan cerita sebenar.


Menerusi satu lagi perkongsian, Muizz turut memuat naik status memohon maaf kepada keluarga dan kenalannya kerana terpaksa memuat naik luahan hati di media sosial kerana dia juga manusia biasa.

Meskipun tidak menyebut nama posting berkenaan ditujukan kepada siapa, namun ramai yang membuat skepulasi ia mengenai pergolakkan melanda rumah tangga pasangan itu.

Sumber : rotikaya

Post a Comment

0 Comments