Ticker

6/recent/ticker-posts

Buaya Darat Sejati Dari Nigeria Bangga Apabila Berjaya Hamilkan Enam Wanita Sekali Gus

 




seorang playboy di Nigeria menjadi perhatian apabila hadir ke majlis perkahwinan pelakon Williams Uchemba baru-baru ini bersama enam wanita yang sedang sarat mengandung. Mungkin inilah buaya darat sebenar yang sering ditunjukkan di dalam filem atau drama bersiri popular.

Lelaki tersebut yang dikenali sebagai Pretty Mike memuat naik gambar dia bersama enam wanita yang hamil itu di dalam Instragram miliknya. Katanya, ia bukan camera trick dan mereka sedang dalam fasa terbaik dalam kehidupan. Dia juga tidak menafikan bahawa dialah lelaki yang bertanggungjawab menghamilkan keenam-enam wanita berkenaan.


Melalui perkongsian videonya di Instagram, Mike dilihat memakai pakaian berwarna merah jambu lalu memperkenalkan seorang demi seorang teman wanitanya dan mencium perut beberapa teman wanitanya itu yang memakai pakaian sedondon. Memang berani betul ye Mike beraksi sedemikian.




Bagaimanapun, perkongsiannya itu pasti menerima pelbagai komen dan reaksi daripada warganet. Ada yang mengecam tindakan Mike itu, dan ada juga yang berasakan Mike merupakan ‘lelaki sejati.’ Selain itu, ada juga yang mempersoalkan kewarasan Mike yang telah menghamilkan keenam-enam wanita itu. 






Tidak dapat dipastikan sama ada kesemua wanita itu dihamilkan dalam minggu yang sama, tetapi mereka semua kelihatan bahagia walaupun berkongsi lelaki yang sama. Tapi jika di Malaysia, Mike mungkin dikenali sebagai buaya darat. Difahamkan, pemilik kelab malam di Lagos itu sememangnya sudah dikenali sebagai seorang playboy di Nigeria. Selain itu, Mike juga pernah menyatakan yang dia mahu mempunyai lima orang isteri. 

Sumber : koolfm

Post a Comment

0 Comments