Ticker

6/recent/ticker-posts

Rakan UIA mahu dedah perangai sebenar PU Rizz?

 


Kontroversi yang menghantui pasangan Neelofa dan tunangnya PU Rizz masih belum ada tanda penyelesaiannya. Di internet pelbagai spekulasi dibuat oleh netizen, ada yang membuat speku kononnya pasangan ini sudah bernikah di Kelantan dan ada juga yang mendakwa Neelofa sekarang sedang mendapat rawatan alternatif selepas dipercayai terkena ilmu pengasih. 

Apapun itu semua hanyalah gosip semata-mata kerana masih belum ada kenyataan sah dari pasangan ini.

Terbaharu, Dalam pada itu, tular di Twitter apabila ada pihak tampil mahu mendedahkan siapa sebenarnya PU Rizz yang di kenali semasa belajar di UIA dahulu.


Selain itu, kisah cerita Gambar Lu-cah Mirip Pendakwah Selebriti Pegang Alat Su-lit Dalam T4ndas kembali hangat di perkatakan oleh netizan


Menurut Kosmo, gambar tersebut mirip pendakwah selebriti PU Rizz atau nama sebenarnya, Muhammad Haris Ismail yang pernah viral di Twitter


Swafoto dalam bilik mandi sambil pegang kem4luan?


Menerusi tweet yang sudah dip4dam tu, gambar tersebut menunjukkan lelaki terbabit sedang berselfie dalam bilik mandi sambil memegang kem4luannya.




Spekulasi yang mengaitkan PU Rizz dengan gambar berkenaan tercetus bila t-shirt yang dipakai lelaki dalam gambar tu katanya sama dengan salah satu gambar baru yang dimuat naik pendakwah selebriti berkenaan di Instagram.



Tutup ruangan komen dan tak dapat dihubungi wartawan


Sehingga kini, PU Rizz yang kian meningkat naik lepas menceburi dunia lakonan masih tidak memberi sebarang komen dan tidak menjawab panggilan telefon. Pendakwah ini juga dilaporkan telah menutup ruangan komennya di Instagram.

Bapa Kandung Neelofa Masih Hidup?

Baru- baru ini, telah berlangsungnya majlis perkahwinan kali ke-3 buat Saradina iaitu kakak sulung kepada pelakon cantik Neelofa. Yang menjadi perhatian dalam majlis tersebut adalah penampakan kelibat seorang lelaki berusia yang berada di sebelah Juru Nikah dan turut memegang borang nikah untuk ditandatangani.


Adakah itu bapa kandung kepada Neelofa dan adik beradik beliau yang sekian lama menjadi tanda tanya peminat? Berdasarkan beberapa komen di ig dibawah, ada yang mengiakan lelaki itu adalah ayah kandung Neelofa.


Hanya Neelofa dan keluarganya sahaja yang tahu siapakah lelaki itu. Namun andai benar, tiada salahnya pun . Kelihatan lelaki berusia itu mirip seperti Noor Nabila kakak Neelofa. Apa-apa pun, kami  mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat pengantin baru kepada kakak Neelofa iaitu Saradina serta pasangannya.


Sumber: Media Hiburan

Post a Comment

0 Comments