Ticker

6/recent/ticker-posts

Badan Saya Besar, Susah Nak Cari Saiz…, kata Wani Comel

 


Remaja yang berusia 23 tahun ini mengakui bahawa agak sukar untuknya mendapatkan saiz pakaian yang sesuai dengan bentuk badannya. Malah dia tidak menemui saiz baju dengan ukurannya.


Ya, bukan Wani Comel sahaja yang susah untuk cari pakaian yang sesuai malah wanita-wanita yang berbadan besar turut mengalami masalah yang sama.


“Badan saya besar, baju susah nak cari untuk saiz badan saya… Insha Allah kalau ada baju saiz saya, saya akan pakai labuh…”

Wani menjawab soalan daripada warganet yang menasihati untuk memakai pakaian yang lebih sopan menerusi ‘Insta Story’ Ask Me A Question.


Menerusi laman Instagramnya, Wani menunjukkan dia memakai baju jenama Sabella sangat sesuai dan selesa dengannya termasuklah untuk orang yang berbadan besar.


Mana taknya, material kain yang sedap dan tak panas serta memberi keselesaan kepada mereka yang berbadan besar. Sangat cantik dan terletak elok di badan si pemakai.

Berikut adalah beberapa respon dari netizen





Umum mengetahui, pakaian jenama Sabella ini sangat sesuai untuk semua jenis bentuk badan. Rekaannya juga menarik untuk setiap peringkat umur.


Sumber : siakapkeli

Post a Comment

0 Comments