Ticker

6/recent/ticker-posts

Mk K-Clique tayang teman wanita buat pertama kali? ramai gadis frust menonggeng, berkecai, remuk dan hidup jadi celaru

 



Mungkin tahun 2021 tahun malang para si gadis, iyelah dengan permulaan tahun dikenakan perintah kawalan pergerakan, dan kini lelaki yang jadi idaman gadis Malaysia iaitu MK K-Clique atau nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin pula memberikan satu lagi berita yang amat susah untuk diterima oleh wanita.



Tidak menjadi sesuatu yang pelik bila ramai gadis yang jatuh hati padanya, selain dari mempunyai suara yang lunak dia juga dikurniakan dengan rupa paras yang amat kacak.


Terbaharu, hantaran MK yang di muat naik di laman Instagram (@hairiwhuut) mendedahkan ‘teman wanita’ nya itu memberi kejutan buat ramai pihak terutama mereka yang meminatinya!


Rupa-rupanya setelah disiasat, gadis di dalam video berkenaan adalah kakak kepada MK!


Fuh mesti korang gugur jantung kan?


Meninjau di ruangan komen, ramai peminat dan pengikutnya terkejut melihat hantaran itu tetapi tidak jadi untuk ‘patah hati’ selepas MK mendedahkan hal sebenar di hujung video berkenaan.



Aduhai buat punchline betul MK ni ya. So korang semua dah boleh menarik nafas lega lah.


Sebelum ini pernah tular beberapa video dan foto MK bersama seorang gadis berhijab dan ada desas-desus mengatakan MK bercinta dengan gadis tersebut, namun MK menafikan perkara berkenaan.


Nampaknya teka-teki mengenai siapa ‘buah hati’ penyanyi berkenaan belum lagi terjawab.


 



Sumber : Instagram Hairiwhuut via hotfm

Post a Comment

0 Comments