Ticker

6/recent/ticker-posts

Rihana Oksana Bandingkan Wajah Ismail Leon Dengan Sultan Kelantan?

 


Baru-baru ini, Oksana ada memuat naik gambar anak sulungnya di Insta Story dengan membandingkan wajah Ismail Leon itu bersama beberapa wajah kerabat diraja termasuk Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V.


Malah, Oksana turut membuat perbandingan wajah anak lelakinya itu dengan dengan kerabat diraja negeri Kelantan iaitu Sultan Ismail Petra Ibni Almarhum Sultan Yahya Petra dan bekas Raja Permaisuri, Tengku Anis Binti Tengku Abdul Hamid.


Rihana Petra membuat perbandingan wajah Ismail Leon dengan dua wajah kerabat diraja negeri Kelantan iaitu Sultan Ismail Petra Ibni Almarhum Sultan Yahya Petra dan bekas Raja Permaisuri, Tengku Anis Binti Tengku Abdul Hamid. Perbandingan wajah itu juga diletakkannya kapsyen ringkas iaitu ‘grandparents‘.

Mirip ‘atuk dan ayah’




Selain itu, Rihana juga memuatnaik foto membandingkan wajah Ismail Leon dengan wajah Sultan Ismail Petra Ibni Almarhum Sultan Yahya Petra dan Sultan Muhammad V. Perbandingan tersebut hanya diletakkan kapsyen ‘Like grandpa’ sahaja.

Berikut adalah komen dari netizen






Sehingga kini, masih belum ada apa-apa kenyataan lanjut dari Rihana Petra mengenai status kekeluargaan yang berkaitan dengan anak lelakinya itu.

Sumber: Rihana Petra via ohbulan

Post a Comment

0 Comments