Ticker

6/recent/ticker-posts

Anggota Polis Tahan Dan Ambil Butiran Peribadi Semasa Roadblock Cuba Mengayat Gadis Cantik Sampai Pihak PDRM Tersedar Tentang Ini, Namun Apa Yang Terjadi Selepas Itu Memang Tidak Disangka !

 


Kod Etika kerja menggariskan atau menggabungkan di antara nilai-nilai teras (core values) iaitu amanah, benar, ikhlas dan bersyukur dan nilai-nilai kembangan untuk dihayati dan diamalkan oleh seluruh mereka yang bekerja, khususnya didalam sektor awam.


Lain pula ceritanya apabila gadis ini tularkan perbualan mesej yang diterima oleh seorang anggota polis yang menahannya sebelum ini. Gadis itu beritahu polis terbabit ada mengambil butir-butir peribadinya semasa ditahan polis disekatan jalan raya.


Selepas gadis ini tularkan kejadian ini, pihak PDRM keluarkan kenyataan ini.


Kejadian itu menjadi tular di twitter sehingga mendapat perhatian pihak PDRM. PDRM meminta masa dan tempat gadis tersebut ditahan, ini kemungkinan anggota polis terbabit mungkin akan dikenakan tindakan tatatertib.


Rezeki Gadis Ini Selepas Tular Kejadian Ini.


Rezeki nampaknya berpihak kepada gadis ini, sejurus selepas tular kejadian diatas, gadis ini, dipercayai penjual kek online menerima tempahan yang tinggi dan memberangsangkan.


Sumber: http://www.awatttsyeikhh.com/anggota-polis-ambil-butiran-peribadi-semasa-roadblock-cuba-ngorat-gadis-ini-sampai-pihak-pdrm-tersedar-tentang-ini-apa-yang-terjadi-selepas-itu-memang-tidak-disangka/

Post a Comment

0 Comments