Header Ads

Breaking

Saturday, February 13, 2021

Nak Isteri Pakai Tudung Tapi Tangan Add Bini Orang Dekat IG, Tegur Zarina Anjoulie

 


Baru-baru ini, perkongsian pelakon kontor0versi Zarina Anjoulie di akaun Instagram miliknya menjadi perhatian ramai memberi pendapat mengenai masalah melibatkan hal rumah tangga.


Menurut Zarina, ramai lelaki mahukan isterinya memakai tudung tetapi diri mereka sendiri masih tidak sempurna dan tidak menunaikan solat. Katanya lagi, ada pula lelaki yang inginkan isteri bertudung tetapi dalam masa sama sibuk melihat isteri orang lain di media sosial.


“Lagi satu masalah dengan laki ni dia nak isteri pakai tudung tapi suaminya sendiri tak solat, nak isteri pakai tudung tangannya dok add add bini orang kat Instagram,” tulisnya.


Baru sahaja mengumumkan perceraian minggu lalu, bagaimanapun, Zarina berkata apa yang dikongsikannya tiada kaitan dengan dirinya sebaliknya hanya cerita daripada rakannya. Katanya lagi, bekas-bekas suaminya baik-baik namun sudah ditakdirkan jodoh mereka tidak panjang.



“Ini semua contoh la yang kenalan-kanalan saya kongsi, macam-macam cerita diorang kongsi seram Dengar (tak kena dgn aku pun bekas suami aku baik-baik cuma ye la tak ada jodoh)


“Lain orang lain pengalaman, tapi tak semua ada juga Anju Dengar yang jaga isteri dengan baik,” tulisnya lagi.


Minggu lalu, Zarina mengumumkan sudah pun berpisah dengan suaminya, Eilyas Azhar. Berita itu ternyata mengejutkan ramai, apatah lagi pasangan itu baru sahaja enam bulan mendirikan rumah tangga pada Julai tahun lalu.


Sumber : rotikaya

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.