Ticker

6/recent/ticker-posts

Netizen sedih tengok busana cheongsam Janna Nick yang menjoIok mata, sampai nampak beIahan paha

 


Negara kita memang negara yang unik kerana dalam satu negara kita saling hormat-menghormati mereka yang berbilang bangsa dan agama.

Sempena sambutan Tahun Baru Cina pastinya ramai selebriti akan mengambil peluang untuk menggayakan pakaian tradisional seperti cheongsam. Pengacara Melodi iaitu Janna Nick juga tidak ketinggalan untuk menggayakan pakaian tradisional tersebut dan dikongsinya di laman Instagram.


Namun, busana yang dimuat naik itu bagaimanapun telah nampak agak keterlaluan dan se.ksi sehingga ditegur netizen di alam maya.

Jagalah aurat tu…


Busana cheongsam berwarna merah itu telah digayakannya semasa tampil sebagai pengacara di rancangan Melodi. Dia memuat naik foto berkenaan di laman Instagram dan ditegur netizen kerana terlihat bahagian kakinya walaupun ditutupi stokin berwarna hitam.


Nanti kena kecam, minta maaf


Rata-rata netizen menegur etika pemakaiannya di dalam foto berkenaan yang disifatkan se.ksi kerana kelihatan terdedah dibahagian kaki. Mereka juga menasihati agar pengacara itu menjaga aurat dan lebih berhati-hati memilih pakaian.


Sumber: Janna Nick via ohbulan


Biodata Janna Nick



Beliau semakin menjadi sebutan di bibir peminat slot Akasia Drama TV3, apabila gadis muda yang baru menceburi dunia lakonan sekaligus menjadi pelakon utama bagi drama terbaru slot Akasia TV3 yang bertajuk Syurga Nur.


Walaubagaimanapun jikalau disingkap semula Biodata Janna Nick atau Nurul Jannah sebenarnya ini bukan pertama kali sebenarnya melakonkan drama. Kerana sebelum ini beliau pernah tampil dalam beberapa drama termasuklah Jodoh, Jodoh 2 dan juga Pada Syurga Di Wajah Mu.


Pihak Berita Semasa jangkakan artis Malaysia, beliau bakal meningkat naik selepas ini melihatkan sahaja daripada pakej yang ada pada dirinya termasuklah kelebihan yang ada pada dirinya berdasarkan biodata Janna Nick yang dikongsikan bersama dengan anda seperti di bawah ini :


Buiran lengkap profil mengenai dirinya boleh semak di bawah:


Nama Penuh : Nurul Jannah binti Muner

Keturunan : Cina, Pakistan & Thai

Tarikh Lahir : Tahun 1995

Tempat Lahir : Sungai Petani, Kedah

Umur : 20 Tahun (2015)

Adik Beradik : Anak ke 2 daripada 4 beradik

Biodata Adik Perempuan Nurul Jannah : Nurul Balqish binti Muner (11 Tahun) diangkat menjadi School Cheerleaders

Pendidikan Janna Nick


Sekolah Menengah : Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Pendang, Sekolah Menengah Kebangsaan Convent Bukit Nanas, Sekolah Menengah Kebangsaan Danau Kota (SPM)

Pencapaian Akademik : Mendapat 6A 2B+ dalam SPM

Sosial Media


Facebook : https://www.facebook.com/pages/Janna-Nick

Twitter : https://twitter.com/jannanick95

Keek : https://www.keek.com/profile/janna_nick

Instagram : https://instagram.com/jannanick/?hl=en


Sumber : beritasemasa

Post a Comment

0 Comments