Ticker

6/recent/ticker-posts

Isteri Terpaksa Guna Khidmat Tukang PeIok Profesional Gantikan Tempat Suami Sebab Tinggal Jauh

 


Dunia sekarang memang banyak perkara pelik yang berlaku, pekerjaan pun sama ada pelbagai pekerjaan baru yang timbul.


Salah satu daripadanya adalah pemel.uk upahan profesional! Ya! Percaya atau tidak, jawatan tersebut sebenarnya wujud dan perkhidmatan tersebut sudah diguna pakai sehingga ke hari ini.


Buktinya, seorang wanita di Amerika Syarikat mend.edahkan bahawa dia telah menggunakan khidmat orang asing untuk memel.uknya ketika berjauhan dengan suami.


Memetik laporan Daily Star, wanita yangh dikenali sebagai Saskia itu berkata, dia menggunakan khidmat jurupe.luk melalui Cud.dlist iaitu sebuah platform yang menawarkan khidmat pem.eluk profesional.


Apa yang lebih memeranjatkan, suami Saksia sendiri sedia maklum dan langsung tidak kisah akan hal tersebut.


Wanita itu juga berkata, dia menggunakan khidmat Cu.ddlist selepas berpindah ke New York untuk menyambung kerjaya lakonannya..


Di sebabkan oleh perpindahan tersebut telah menyebabkan dia terpaksa tinggal berjauhan dengan suaminya yang dikenali sebagai Arthur untuk satu tempoh yang lama.


Oleh kerana berjauhan dan kesepian, Saksia nekad untuk mengupah pemeluk profesional bagi memenuhi nal.urinya dan menemaninya ketika kesunyian dengan bayaran sebanyak AS$80 (RM332) sejam.


Rata-rata kenalan dan orang ramai menganggap perkara yang dibuat oleh wanita tersebut agak pelik tambahan pula dia seorang wanita yang sudah berkahwin.


Namun, wanita tersebut tidak hiraukan cakap-cakap orang kerana Saksia mend.akwa dia sukakan perasaan disayangi dan bagaimana ia memberi kesan pada tubuhnya


Perkara tersebut kini tular setelah Saskia ditemu ramah dalam satu program televisyen yang dikenali sebagai Love Don’t Judge.


Sementara itu, suami Saskia juga menganggap aktiviti isterinya tidak mel..anggar integriti hubungan mereka dan mengakui meskipun mereka berdua menja.lani hubungan monogami.


Arthur juga mengakui Saskia memang suka akan sentuhan dan selesa untuk berada di sekeliling orang lain.

“Kami kerap berpel.ukan apabila bersama, jadi saya faham mengapa dia memerlukan sentuhan seorang manusia,” jelasnya Arthur.


Pelik bukan? Namun, itu adalah cara, fahaman dan cara hidup masing-masing. Untuk makluman, jawatan tersebut juga sangat aktif di Jepun.


Mereka dibayar mengikut jam dan pekerja tersebut perlu meneman pelanggan dengan mem.eluk sehingga tidur atau hanya tidur di sebelahnya. Kebanyakan pekerja pula adalah wanita.

Sumber : sinarplus

Post a Comment

0 Comments