Ticker

6/recent/ticker-posts

Tak boleh buat bini macam ni, minum sambil berjalan pastu pakai kain tak cukup benang, konon nak tunjuk paha, kata netizen

 



Lama sudah tidak mendengar gossip tentang pelakon kecil molek, Intan Najuwa selepas beliau telah putus tunang pada pertengahan tahun lalu.


Ada ura-ura yang mengatakan Zul menjadi punca dia putus tunang namun Intan Najuwa menafikan pembabitan pelakon lelaki kacak tersebut.


Pelakon cantik ini juga seorang selebriti yang gemar berkongsikan aktiviti terkini bersama pengikutnya dimedia sosial.


Namun baru-baru ini, Intan ada memuat naik satu video dengan kapsyen 'My daily coffee routine gais 😂' yang memaparkan dia memakai pakaian berwarna putih dan minum air kopi.



Hantarannya di instagram miliknya itu telah menarik perhatian netizen kerana dikatakan memakai pakaian yang agak sek.si dan minum sambil berjalan.




Seorang netizen telah memberikan komen yang Intan tak sesuai dijadikan isteri kerana minum sambil berjalan dan pakai kain yang tak cukup benang, kononnya nak tunjukkan paha.


Komen itu telah menarik perhatian Intan dan Intan secara berseloroh membalas komen tersebut mengatakan dia lagi tak ingin jadi isteri kepada netizen tersebut.




"Tutup aurat itu kewajipan, bukan pilihan. Kembalilah kepada fitrah. Belajar untuk tutup aurat. Kesian sangat, sebab dunia ni tempat kumpul bekal bukan untuk tayang macam2. Ingat kita ada kehidupan yg KEKAL di akhirat sana. Salam sayang 🌹" - netizen

Sumber : instagram Intan Najuwa

Post a Comment

0 Comments