Ticker

6/recent/ticker-posts

Isteri cekup suami berdua-duaan dengan SkandaI lain dalam sebuah rumah, suami dengan tenang lafaz taIak ketika itu juga

 


“Luluh hati sebagai seorang istri yang mempunyai 1 orang anak apabila beliau sendiri yang menangkap suaminya berdua duaan di sebuah rumah bersama perempuan lain. 

Satu video yang dimuatnaik oleh seorang wanita di sosial media yang berjaya membongkar hubungan sulit suaminya dengan seorang wanita yang dipercayai sudah lama menjalinkan hubungan tanpa pengetahuan beliau.



Luluh hati sebagai seorang istri yang mempunyai 1 orang anak apabila beliau sendiri yang menangkap suaminya berdua duaan di sebuah rumah bersama perempuan lain.

Lelaki itu walau bagaimanapun melafazkan talak 1 terhadap istrinya pada masa dan tempat istrinya menangkap mereka berdua-duaan di rumah tersebut.



Perkongsian itu mendapat lebih 200 ribu tontonan dan rata-rata netizen mengutuk tindakan si suami yang menjalinkan skandaI di belakang isterinya.


Segalanya terbongkar….


Menjenguk diruangan komen, rata-rata netizen mengecam tindakan lelaki itu yang dikatakan tidak bersyukur dengan apa dimilikinya.


Wanita itu yang dikatakan bekerja sebagai seorang doktor, namun lelaki itu masih tergamak mencari skandaI lain.




Diharapkan wanita itu tabah dalam menghadapi dugaan besar yang menimpa dirinya sekarang. Biarlah menangis hari ini dari menangis dikemudian hari.


Sumber artikel : AwatttSyeikhh Network


Post a Comment

0 Comments