Ticker

6/recent/ticker-posts

Ingin bantu selesai masalah kewangan keluarga, wanita ini tawar jual dara RM6000

 


Apa yang akan anda lakukan jika anda memerlukan sejumlah besar wang tunai dengan segera?


Seorang wanita telah memuat naik video dia bercakap kepada kamera dan mengatakan bahawa dia menjual keperawanannya dengan harga RM6,000.


Video ini telah dikongsi di begitu banyak platform yang kami juga mendapat beberapa orang yang menghantarnya kepada kami.


Dalam video itu, dia didengar memperkenalkan dirinya sebagai seorang dara.



"Saya seorang dara, saya mahu menjual keperawanan saya dengan harga RM6,000. Keluarga saya telah menemukan beberapa masalah. Saya harap semua orang akan memberi saya kesempatan. Terima kasih."


Wanita yang memakai pakaian berwarna merah itu dipercayai merakam video itu menggunakan telefon bimbitnya di sebuah restoran.


Bagaimanapun, pengakuan berani mati wanita itu menimbulkan perdebatan antara netizen dengan kebanyakan daripada mereka mempersendakan keputusan wanita itu.


Malah, ada yang dengan tanpa segan silu berkongsi mereka menjual malam pertama secara terbuka di Internet.






Sebahagiannya turut mempertikaikan harga RM6,000 ditawarkan wanita itu terlalu mahal dan mereka tidak mampu membayarnya.


Selain itu, ada yang tidak bersetuju tindakan wanita itu menggadaikan maruah dirinya dan menasihatinya supaya mencari jalan penyelesaian lain termasuk mendapatkan bantuan badan amal di Malaysia.


Sumber : Harian Metro

Post a Comment

0 Comments