Header Ads

Breaking

Thursday, December 31, 2020

Wanita Akhir Zaman Berpakaian Tapi TeIanjang, Sedih Tengok, kata netizen

 


Bila sudah membuat keputusan masuk ke dunia hiburan, apa saja kita buat akan menjadi perhatian orang ramai. Jika tidak cekal mesti sudah ramai selebriti yang mengundurkan diri dek kerana tak tahan dengan kecaman dari peminat dan netizen.


Baru-baru ini, pelakon cantik manis Puteri Aishah menjadi perhatian ramai apabila dia memuat naik foto baru selesai menjalani rawatan membuang bulu. Menerusi entri itu, Puteri turut mengatakan selepas menjalani rawatan berkenaan barulah lebih yakin untuk memasuki tahun 2021.



Namun, apa yang lebih menjadi perhatian baju seolah warna kulit yang dipakai oleh Puteri yang menimbulkan rasa kurang senang dikalangan netizen. Malah, ada netizen yang sedih melihat penampilan Puteri yang disifatkan berpakaian tapi tel4njang.


Tidak kurang juga ada yang mengatakan nama Puteri Aishah sememangnya cukup indah kerana ianya seperti nama isteri Nabi Muhammad tetapi cara berpakaian tidak sopan.


Meskipun ramai yang mengecam, namun ada segelintir netizen menitipkan nasihat serta mendoakan agar Puteri lebih menjaga cara pemakaian. Kata netizen lagi, Puteri lebih manis jika berpakaian menutup aurat.




Ujar netizen lagi, cara pemakaiannya boleh mengundang komen berbaur luc4h di kalangan kaum lelaki. Malah, ada yang mengingatkan kembali bahawa pelakon itu pernah positif C0vid-19 dan sepatutnya lebih bermuhasabah diri.


Ingin admin pesan sekali lagi, nak menasihat tak salah malah amat digalakkan tapi jagalah tutur kata kita.Jangan sebab nak nasihatkan orang sampai kita dilihat menjadi seorang yang ego dan merasakan diri kita sempurna

Sumber : rotikaya

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.