Ticker

6/recent/ticker-posts

(VIDEO) Muat Naik Moment Terlajak Sweet, Ramai Netizen ‘Makan Hati’ Dengan Ayda Jebat Dan Nabil Mahir

 


Semua sudah tahu pasangan selebriti popular ini sudah pun sah bergelar pasangan suami isteri pada awal bulan ini. Walaupun sudah menjadi lumrah pasangan artis jika berkahwin akan berbulan madu di luar negara, namun pasangan ini hanya boleh berbulan madu dalam negara sahaja kerana larangan keluar negara yang telah ditetapkan kerajaan bagi mengawal pandemik C0VID-19.


Baru-baru ini, Ayda Jebat ada memuat naik satu video memaparkan dirinya bersama dengan suaminya sedang bermanja-manja.


Caption yang ditulisnya pun cukup-cukup sweet, cukup untuk menggambarkan betapa dirinya kita sangat bahagia dapat hidup dengan orang tersayang.


Menjenguk diruangna komen, posting tersebut dihujani dengan ucapan tahniah dari rakan selebriti lain dan juga netizen serta ada juga yang terpaksa 'makan hati' melihat kemesraan pasangan sama cantik sama padan ini.




Turut menjadi lucu apabila ada beberapa netizen yang berada dalam status single turut berasa kesunyian selepas menonton video Ayda dan Nabil ini.



Turut menarik perhatian netizen, suami kepada Ayda Jebat iaitu Nabil Mahir juga turut  memuat naik satu foto mereka berdua berserta dengan caption nasihat untuk sesiapa yang sedang mencari pasangan hidup.

Namun ada pula seorang netizen yang begitu ‘prihatin’ sehingga meninggalkan komen yang tidak enak kerana baginya Nabil tidak sesuai untuk memberi nasihat tentang rumah tangga disebabkan mereka berdua baru sahaja bergelar suami isteri.



Bukan mudah untuk puaskan hati semua orang, tapi kalau tak ada benda baik yang nak dikatakan, lebih baik berdiam diri kan?

Apa pun, semoga rumah tangga Ayda dan Nabil berkekalan hingga ke syurga dan dikurniakan seramai 13 orang cahaya mata!

Diolah dari artikel asal : Hot FM blog

Post a Comment

0 Comments