Ticker

6/recent/ticker-posts

(VIDEO) Tergamak isteri ini minta izin suami untuk peluk bekas kekasihnya buat kali terakhir semasa majlis pernikahan mereka

 


Cuba korang bayangkan kalau pada hari perkahwinan korang, tiba-tiba bekas kekasih suami atau isteri korang datang waktu majlis bersanding pun sudah buat korang kurang selesa. Apa lagi kalau bekas kekasih itu belum boleh move on lagi.


Satu video viral di apps tiktok apabila pngantin perempuan dilihat telah memeluk bekas teman lelakinya yang hadir pada majlis persandingannya.


Yang lagi membuatkan ramai netizen seakan tidak percaya, Dalam video tersebut, Mayang dilihat memeluk erat bekas teman lelaki yang hadir di majlis pernikahannya mengenakan baju berwarna putih. Bagaimanapun, dia sempat meminta izin dahulu kepada si suami yang berada di sebelahnya sebelum memeluk lelaki itu.

Siapa sangka, si suami menganggukkan kepala sebagai tanda memberi izin kepada isterinya. Sudah dapat ‘lampu hijau’ daripada suami, apa lagi, wanita itu dengan pantas dan bahagianya memeluk erat bekas teman lelakinya.


Selepas itu, boleh pula dengan selambanya lelaki berkenaan bersalaman dengan si suami dan memberi ucapan tahniah, macam tiada apa yang berlaku. Aduhai!


Insecure dengan suami. Minta izin peluk bekas kekasih untuk yang terakhir kalinya,” tulisnya di dalam video.

Video terbabit menjadi tular di serata laman sosial dan telah ditonton ribuan kali oleh warganet. Menjengah ke ruangan komen, rata-rata mengecam perbuatan si isteri yang tanpa segan silu memeluk lelaki lain di majlis pernikahannya.


Si suami berhak dapat perempuan yang lebih baik


Peluk bukan mahram pulak tu!


Saklt hati melihatnya, apalagi suaminya


Si suami itu pun, tidak mungkinlah tiada perasaan m4rah bila tengok isteri peluk lelaki lain dengan penuh kasih-sayang macam itu. Macam-macam betul ragam manusia zaman sekarang!

Sumber: TikTok @mayangkumay via transformasi.pw

Post a Comment

0 Comments