Ticker

6/recent/ticker-posts

(VIDEO) "Semua orang tahu ko kaya tapi tak perlu la menunjuk" - Netizen kecam cik B sebab dah mula tayang kekayaan

 


Sebut pasal Cik B, boleh dikatakan semua rakyat Malaysia yang sudah sedia maklum dengan anak kepada pengasas kosmetik berstatus jutawan iaitu DSV.Kisah kejayaan dalam bisnes kosmetik yang diceburinya dan kehidupan mewahnya dan sentiasa berkongsi momen dengan peminat di media sosial miliknya.


Walaupun hidup dalam serba kemewahan namun Cik B merupakan seorang anak yang sangat bijak dan pandai berdikari.


Baru-baru ini, Cik B yang juga merupakan seorang pelakon ada memuat naik satu video beliau bersama dengan dato' vida.Video yang berdurasi 10 saat itu mendapat perhatian ramai netizen.



Siapa comment yang takde like dalam masa 24jam cikb nak belanja salmon skin 😜


What’s the point of bein’ rich when you wake up alone? @datoserivida


⚠️dah dah jangan comment ramai sangat😭⚠️


Menjenguk diruangan komen dapat dilihat pelbagai respon dari netizen, ada yang tidak berapa setuju dengan cik B yang memuat naik video tersebut seakan nak menayangkan kekayaannya sedangkan ramai netizen sudah tahu diorang memang kaya, dan ada juga yang bersetuju dan memberikan komen cik B berbuat demikian sebab ingin memberi motivasi kepada netizen untuk terus berusaha dan terus berusaha sampai berjaya.




Rasanya cik B hanya sekadar bergurau dengan peminatnya dan bukan nak tayang kemewahan semata-mata, dia tak perlu nak tunjuk kaya sebab memang kita tahu keluarganya memang kaya raya.

Dipetik dari http://www.dnq.pw/2021/02/26/tau-la-kya-tak-perlv-tvnjukcik-b-mula-tay4ng-kekayaan

Post a Comment

0 Comments